Ocak Ödemeleri
142
●11.212
- 26-02-2007, 00:40:41Üyeliği durdurulduustalar bende niye yok
nerede yazıyor bu ödeme işlemde olayı?ilk defa alıcaz.Hadi Hayırlısı
- 26-02-2007, 05:16:4313 sayfa mesaj dolmus daha bir allahın kulu paramı aldım dememiş.butun mesajları okudum tek tek sadece scorpionun sakadan aldım demesı var
3-5 tane işlemde olan var.bi arkadas 8 aylıkmısınız demıs yok bu gece anladım 8değil 7 aylık bızım ınsanımız
düsünüyorumda yurtdısında yasayan böle forumda adsense parasını bekleyen kac webmaster vardır
ya bırak gelsınde ne zaman gelırse gelsın.para iman delikanlılık konusarak bellı olmazmıs.yatınca yazarsınız yattımı yatmadımı diye.yada su kdr yattı iyi kötü kazandık die.olay cıgrından cıkmıs
- 26-02-2007, 16:07:23Üyeliği durdurulduatabey ay sonunda cebinde sigara alcak para kalmasın sen o zaman konuş.
ya bırak gelsınde ne zaman gelırse gelsın.para iman delikanlılık konusarak bellı olmazmıs.yatınca yazarsınız yattımı yatmadımı diye.yada su kdr yattı iyi kötü kazandık die.olay cıgrından cıkmıs