şirket kurmadan olacağını sanmıyorum, olay sadece kdv değil, bunun gelir vergisi var, bağkuru var, muhtasarı var
ama böyle bişey mümkünse yarın kapatırım şirketi.
detayını bilen varsa bilgilendirirse süper olur
Neden kendi adınıza çekmiyorsunuz ?
Sonuçta KDV nizi kesip kalanı size verecek google. ( Ayarlarını tamamladı iseniz )
Arkadaşınızın şirketi var diye size ekstra bir kazanç oluşmaz.
Vergisi kaynakta kesiliyor...
.
467 TL görünüyor AdSense de hesaba çektiğimde bana kaç yatacak ?