• 01-02-2009, 00:19:50
    #1
    1500 $ alacagim var
    arkadaslar bu mıktarsa ben cok tırsıyorum sızce sorun olurmu bu bakıyede alabılırmıyım sizce bu ay 1566 tl aldım bunu alabılırmıyım dıe tırsıyorum fikirlerınız nedir
  • 01-02-2009, 12:41:33
    #2
    BirakBuayaklari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1500 $ alacagim var
    arkadaslar bu mıktarsa ben cok tırsıyorum sızce sorun olurmu bu bakıyede alabılırmıyım sizce bu ay 1566 tl aldım bunu alabılırmıyım dıe tırsıyorum fikirlerınız nedir
    Hile yapmadıysan niye korkuyorsun. Bence yersiz bir korku. Eğer doğru düzgün ilerlersen hiçbişey olmaz. Millet daha fazlasını alıyo ama hiç kafaya takmıyo. Çünkü adamlar kendinden emin
  • 01-02-2009, 12:42:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hile yapmadıysan tırsman anlamsız.
  • 01-02-2009, 12:44:12
    #4
    bukadar birikmişi olan insan ister istemez tırsar adsensenin yersiz banlamalarını biliyoruz Bir Sorun olmaz abi sen yoluna devam et
  • 01-02-2009, 19:31:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Korkman doğall o duyguyu bende yaşadım 2100$ vardı hesabımda korkudan ölüyodum ya ban yersem diye bi gün bi açtım ki HESABINIZ DURDURULMUŞTUR.
    Gözümü hastanede açtım
  • 01-02-2009, 19:33:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bişi olmaz neler alınıyor o para cerez parası google a eğer hile yoksa alırsın
  • 01-02-2009, 19:38:43
    #7
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    hic takma kafana... hesabini bile acmaaaa.... subat 28 de bankaya git ordan bak... para yatiysa hellal, yatmadiysa hesabin durdurulmustur :P
  • 01-02-2009, 19:43:22
    #8
    hile olmadığı sürece paranı alırsın sorun olmaz merak etme. ama hile varsa merak edebilirsin
  • 01-02-2009, 19:59:05
    #9
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya hava yapmaya yazmis bu msaji yada hile yapti ondan korkuyor. hayirlisi olsun alirsin insallah