1500 $ alacagim var
arkadaslar bu mıktarsa ben cok tırsıyorum sızce sorun olurmu bu bakıyede alabılırmıyım sizce bu ay 1566 tl aldım bunu alabılırmıyım dıe tırsıyorum fikirlerınız nedir
1500 $ alacagim var
arkadaslar bu mıktarsa ben cok tırsıyorum sızce sorun olurmu bu bakıyede alabılırmıyım sizce bu ay 1566 tl aldım bunu alabılırmıyım dıe tırsıyorum fikirlerınız nedir
Hile yapmadıysan niye korkuyorsun. Bence yersiz bir korku. Eğer doğru düzgün ilerlersen hiçbişey olmaz. Millet daha fazlasını alıyo ama hiç kafaya takmıyo. Çünkü adamlar kendinden emin
Korkman doğall o duyguyu bende yaşadım 2100$ vardı hesabımda korkudan ölüyodum ya ban yersem diye bi gün bi açtım ki HESABINIZ DURDURULMUŞTUR.
Gözümü hastanede açtım