• 20-09-2021, 17:09:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar bu ay bana aylık performans maili gelmedi 2 adsense hesabımın 2sinede mail gelmedi her ayın 15i ila 17 arası geliyordu acaba gelmeyeni varmi bu mail bana gelmediği zamanlar huzursuz oluyorum
  • 20-09-2021, 17:21:34
    #2
    aynen lan banada gelmedi tedirgin oldum bak şimdi
  • 20-09-2021, 22:14:14
    #3
    Ödemeler gecikmez umarım ya.
  • 20-09-2021, 22:27:28
    #4
    Valla çok bel bağladım yanarız 😀
  • 20-09-2021, 22:30:45
    #5
    😁😁 her ay gelen mailler bu ay gelmedi yarın gece ödeme mailide gelmezse o zmn yanarız 😁😁😁