• 14-12-2008, 03:02:51
    #10
    TheGodFatheR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    47 gün mü var ödemeye ? o nasıl oluyo
    Aralık sonunda Kasım ödemeleri,
    Ocak sonunda Aralık ödemeleri.
    Bir ay yaklaşık 30 gün.
  • 14-12-2008, 03:21:31
    #11
    harbiden cıvıtıldı artık bu iş. bende acaba ödeme günlerimi değişti diye düşündüm. Biraz sabır arkadaşlar..
  • 14-12-2008, 03:23:15
    #12
    yavaş yaw daha 14'üne yeni girdik
  • 14-12-2008, 03:45:14
    #13
    arkadaslar ben merak ettim, bugün 100 dolari gectim. acaba ödemeyi bu ay sonunda mi alacagim, bidahaki ayin sonunda mi?
  • 14-12-2008, 04:07:09
    #14
    Bugün 100$ı gectiysen ve gecen aydan bakiyen 100doları bulmadıysa Ocak 30 da ödeme alacaksın
  • 14-12-2008, 04:41:20
    #15
    ben saniyordum ki 15ine kadar 100 dolar yaparsam bu ayin sonunda para alacagim sagol cvbin icin
  • 14-12-2008, 09:02:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Herkes konuyu açan kişiye her ay..
    Erken açmışsın abartmışsın v.s diyor.
    O zaman yazmayın erkense konuya..
    Her ay açılan konuda hep aynı cevaplar,mesajlar..
  • 14-12-2008, 12:51:06
    #17
    ayın 27 max. 28'inde herkezin parası cebinde tabi ki aralık tıklamaları değil bir önceki ayın tıklamaları 100 $ ulaşanlar parayı almaya hak kazanacaklar. Aralık tıklamaları 100 $ ulaşırsa ocak ayının sonunda alacaksınız
  • 14-12-2008, 13:05:22
    #18
    pardon ya kasım sonu 100$ ı geçmişim yanlışlıkla aralık diye açtım bayram üstü kafam bi dünya kusura bakmayın