• 12-12-2008, 15:57:46
    #1
    Arkadaşlar Google Adsense Kasım Ayı Ödeme Talimatı Alan Var mı ?
  • 12-12-2008, 16:26:23
    #2
    Çok erken açmışsınız konuyu..Daha ayı bile yarılamadık.
  • 12-12-2008, 23:23:45
    #3
    bizde daha gecen ayınkini alamadık yattı gozuyor hala gelmedi delirecem iyimi:S
  • 13-12-2008, 13:34:47
    #4
    Bu zamana kadar gelmesi lazım arkadaşlar. Benim ödeme ayın 30. unda yapıldı. Ödeme henüz yapılmadıysa Google Adsense'e mail göndermenizi öneririm.