• 07-11-2008, 10:25:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bu test ödemesini alabilmek için hesap numaramı giricem fakat ilk girişim biraz acemice olduğu için yalış girmişşim 2. de yanlışlık yapmamam için size bir screen alıp göstermek istedim birde sorum olucaktı bu birde bu şube kodunu nereye yazıcam hesap numarasının önünemi - boşluk gibi karakterler kullanıcammı bir ördek gösterirmisiniz.
  • 07-11-2008, 10:31:14
    #2
    şube kodu yazmıyorsun,sadece hesap no
  • 07-11-2008, 10:35:12
    #3
    Evet Sadece hesap no yazacaksın şube kodunu yazma

    Bende bunun peşinden ufak bişey sorayım test için bir ücret yatıyor örneğin bana 0,70 yatmıştı peki bir daha baktığımızda para hesapta değildi. Kafamı karıştıran benim hesabıma yatan bir para bir daha nasıl gözkümez... Buna bağlı olarakta dilediği parayı çekebilme gibi bir hakkı var mı ?
  • 07-11-2008, 10:37:27
    #4
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Sadece hesap no yazacaksın şube kodunu yazma
    Bende bunun peşinden ufak bişey sorayım test için bir ücret yatıyor örneğin bana 0,70 yatmıştı peki bir daha baktığımızda para hesapta değildi. Kafamı karıştıran benim hesabıma yatan bir para bir daha nasıl gözkümez... Buna bağlı olarakta dilediği parayı çekebilme gibi bir hakkı var mı ?
    Banka çekmiştir parayı Özellikle iş bankası kullananlar 3 gün içinde parasını çeksin bankamatikten
  • 07-11-2008, 10:40:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Hepinize Tşk. şimdi yeni hesap numaramı yolladım ama ödeme seçeneğinde 2 tane hesap numarası duruyor biri doğru olan hesap numaram 2.si ise yanlış olan hesap numaram bir sorun olurmu birde bu yanlış olan hesap numaramı silme gibi bir özelliğimiz varmı
  • 07-11-2008, 10:42:24
    #6
    enginBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Hepinize Tşk. şimdi yeni hesap numaramı yolladım ama ödeme seçeneğinde 2 tane hesap numarası duruyor biri doğru olan hesap numaram 2.si ise yanlış olan hesap numaram bir sorun olurmu birde bu yanlış olan hesap numaramı silme gibi bir özelliğimiz varmı
    hiç bişey olmaz, bi tanesi doğrulanmış yazar, yatan ücreti yazarsın oraya, silmenede gerek yok kalsın farketmez
  • 07-11-2008, 10:46:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tekrar tşk.
    İyi Çalışmalar herkese