Hesap No Hakkında
6
●780
- 07-11-2008, 10:25:26Üyeliği durdurulduarkadaşlar bu test ödemesini alabilmek için hesap numaramı giricem fakat ilk girişim biraz acemice olduğu için yalış girmişşim 2. de yanlışlık yapmamam için size bir screen alıp göstermek istedim birde sorum olucaktı bu birde bu şube kodunu nereye yazıcam hesap numarasının önünemi - boşluk gibi karakterler kullanıcammı bir ördek gösterirmisiniz.
- 07-11-2008, 10:35:12Evet Sadece hesap no yazacaksın şube kodunu yazma
Bende bunun peşinden ufak bişey sorayım test için bir ücret yatıyor örneğin bana 0,70 yatmıştı peki bir daha baktığımızda para hesapta değildi. Kafamı karıştıran benim hesabıma yatan bir para bir daha nasıl gözkümez... Buna bağlı olarakta dilediği parayı çekebilme gibi bir hakkı var mı ? - 07-11-2008, 10:37:27Banka çekmiştir parayıDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle iş bankası kullananlar 3 gün içinde parasını çeksin bankamatikten
- 07-11-2008, 10:40:54Üyeliği durdurulduArkadaşlar Hepinize Tşk. şimdi yeni hesap numaramı yolladım ama ödeme seçeneğinde 2 tane hesap numarası duruyor biri doğru olan hesap numaram 2.si ise yanlış olan hesap numaram bir sorun olurmu birde bu yanlış olan hesap numaramı silme gibi bir özelliğimiz varmı
- 07-11-2008, 10:42:24hiç bişey olmaz, bi tanesi doğrulanmış yazar, yatan ücreti yazarsın oraya, silmenede gerek yok kalsın farketmezenginBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle iş bankası kullananlar 3 gün içinde parasını çeksin bankamatikten