adnese uye oldum ama !!
6
●712
- 06-10-2008, 19:58:33ya ben üye oldum bana tıklandıgında para geliyor ama biri dediki eve mektup mu ne gelecek dedi ondan sonra daha cok artacak dedi bu dogrumu herkes bir yorum lütfen
- 06-10-2008, 20:27:15Üyeliği durduruldu10 dolar'ı geçince geliyo galiba****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle