• 29-05-2020, 00:03:12
    #1
    arkadaşlar bu kadar gösterim olmasına rağmen neden bu kadar az ücret geliyor ?
  • 29-05-2020, 00:04:27
    #2
    tıklama hiç yok ondan olabilir
  • 29-05-2020, 00:07:06
    #3
    xTeLum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıklama hiç yok ondan olabilir
    hocam gerçekten bu kadar düşük mü olur adsense gelirleri ?
  • 29-05-2020, 00:08:21
    #4
    tıklama olmadığı zaman bu bile fazla oluyor. Adsense genelde tıka para veriyor. Reklam yerleşimini gözden geçirin.
  • 29-05-2020, 00:14:19
    #5
    EG görüntülenebilir = Kullanıcının reklamları görme yüzdesi , Sizde bu oran %1 . Her 100 reklamdan sadece 1'ini kullanıcı görüyor .
    Bu oran çok düşük nasıl bir reklam yerleşimi anlamadım . Normalde %+50 civarı felan olması lazım . Hiç bir kullanıcı reklamları düzgün görmediği için tıklamada olmamış doğal olarak .