• 21-09-2008, 23:19:18
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.

    Adsense Hesabımı Açtığım Dönemde Yaşım 18 'den Küçük Olduğu İçin Abim Adına Aldım Hesabı ve Şimdi Yaşım 18 'i Geçti. Şuan Ben Antalya'da Bulunuyorum Üniversite İçin, Ama Abim Ankara'da Şuan Google hesabımda 100 $ ı Geçkin Bi Miktar Para Var.

    Sorun Bunu Nasıl kendi Hesabıma Aktarabilirim, Abimin Adına Alınması Şart Mı ?

    Teşekkürler Şimdiden.
  • 21-09-2008, 23:21:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet, bildiğim kadarıyla google hesabı ve banka hesabı aynı kişinin olmak zorunda.
  • 21-09-2008, 23:22:34
    #3
    Google Adsense Yöneticilerine Bi Mail Atsam Peki Durumu Değiştirme Olanağı Olabilir Mi Sizce ?
  • 21-09-2008, 23:24:34
    #4
    EliKaPs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Adsense Yöneticilerine Bi Mail Atsam Peki Durumu Değiştirme Olanağı Olabilir Mi Sizce ?
    Çok çok düzgün bir Türkçe'yle belki küçük bir ihtimal...
  • 21-09-2008, 23:27:27
    #5
    oyuncul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok düzgün bir Türkçe'yle belki küçük bir ihtimal...
    Bu Konu Altında Yazdıklarımı Göndersem Bi Sonuca Ulaşabilir Miyim ?
  • 21-09-2008, 23:30:56
    #6
    EliKaPs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Adsense Yöneticilerine Bi Mail Atsam Peki Durumu Değiştirme Olanağı Olabilir Mi Sizce ?
    rahat 1milyon tane mail attım. dönmüyorlar
    bende abimin adına açmıştım ama kendi hesabımı girmiştim bilgilere. 2 aydır paramı alamıyorum. şimdi abimin kart bilgilerini girdim. inşallah bu ay alacağım.

    boşuna google'a mail çekerek vakit kaybetme. abinin hesabını yaz sonrada abinden parayı kendine aktar.
  • 21-09-2008, 23:37:14
    #7
    sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rahat 1milyon tane mail attım. dönmüyorlar
    bende abimin adına açmıştım ama kendi hesabımı girmiştim bilgilere. 2 aydır paramı alamıyorum. şimdi abimin kart bilgilerini girdim. inşallah bu ay alacağım.
    boşuna google'a mail çekerek vakit kaybetme. abinin hesabını yaz sonrada abinden parayı kendine aktar.
    Bilgilendirme İçin Teşekkürler. O Şekilde Yapamayım Bari

    oyuncul Sanada Ayrıca Teşekkürler.
  • 21-09-2008, 23:38:39
    #8
    Kendi adına yeni hesap aç.
  • 21-09-2008, 23:44:41
    #9
    nagodre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi adına yeni hesap aç.
    Yeni Başvuruda Yaptım

    O hesap Aktif Olunca O Hesabı Kullanacağım. Ama Bundaki Kazancında Boşa Gitmesini İstemiyorum.