yemekbloglari adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mart ödemesi yatan
25
●1.092
- 21-04-2020, 18:30:02boyle bir mail gelmedigi için zaten sorun var dedım ya hocamFeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2020, 19:00:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ödeme maili geldi arkadaşlar bankaya talimat verildi öğlen 12 civarlarında ancak hesaba para yatmadı umarım bir aksilik olmaz ise yarın hesaplarımıza ulaşır hepimize hayırlı olsun
- 21-04-2020, 19:03:29Mail geldiyse banlansanız bile ödeme "kesin" gelir.FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2020, 19:49:28₺1.6 kesinti var. Ödeme bildirim e-postası 1 saat önce gelmiş, yarın hesapta olur mu ki?
- 22-04-2020, 10:29:58Ek konu açmanıza gerek yok, lütfen buradan devam edin.
https://www.r10.net/adsense-odemeler...esinlesti.html
