• 03-09-2008, 23:57:17
    #1
    İş bankası kullanarak hesap açtım kendime.hesap numaramda ilk 4 hane şube kodu geri kalanlar hesap numarası.şimdi adsense panelinden banka hesabı eklerken zaten banka şubesini seçiyoruz.o halde bi daha baştaki ilk 4 hane olan şube kodunu eklemeye gerek varmı? yoksa sadece geri kalan numaraları mı ekleyeyim? işbankası kullanan arkadaşlar varsa yardım edebilirler mi?
  • 04-09-2008, 15:45:11
    #2
    hiç iş bankası kullanan yok mu??
  • 04-09-2008, 15:48:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    şube kodunu eklemeden sadece hesap nr eklemeniz yeterli olacaktır.
  • 04-09-2008, 15:54:06
    #4
    peki teşekkürler.