Merhabalar;
Payoneer üzerinden kart talep edeceğim, ancak hesabın içinde 30 Dolar işlem yapılması gerekiyormus.
Bu sebepten ötürü ben size banka havalesi ile ödeme yapacagim siz bana payoonerden 30 dolar gönderim sağlayacaksınız.
Lütfen ucuk komisyonlu işlem yapan arkadaşlar pm atmasın.
Teşekkürler.
Hocam payoneer den gelen ödeme ile bu şart sağlanmıyor. Adsense vb normal bir hesaptan gelmesi lazım. Uyarayım. Bilgin olsun