Arkadaşlar 3. Pini istedim gelmedi altta böyle yazıyor
PIN kodunuzu bu tarihten sonraki 4 hafta içinde almazsanız, lütfen bu formu doldurun ve alacaklı adınızı ve posta adresinizi hesabınızda yer aldığı şekilde içeren bir banka ekstresini, telefon faturasını veya resmi makamlar tarafından verilmiş kimlik kartının taranmış bir görüntüsünü ekleyin. Yalnızca desteklenen dillerimizden birinde basılmış bilgileri kabul ettiğimizi lütfen unutmayın.
Forma kimliğimin ön yüzünü gönderdim acaba yanlış mı yaptım ne göndermem gerek?
3. Pİn gelmedi yardım
2
●202
- 20-12-2019, 23:58:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kimliğini gönderdiyse onaylanmıştır hemen, manuel değil otomatik botlar tarafından kontrol ediyor anında cevap geliyor botların okuyabilmesi yeterlidir.
En son 2013 yılında böyleydi sistem değişmediyse. Ondan sonra zaten pin gelmeme sorunu yaşamadım.