• 22-05-2019, 18:11:04
    #1
    Arkadaşlar merhaba hayırlı ramazanlar.Ben adsense pinini bugün girdim.Bekleyen ödemem var bugün yapılması gerekiyordu.Pini girmediğim için ödeme beklemedeydi.Pin bugün girildi bu ödeme bu ay mı yapılır yoksa gelecek ay mı yapılır ?
  • 22-05-2019, 18:14:22
    #2
    Bu ay içinde yapılması gerekiyor .
  • 22-05-2019, 18:14:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yarın alırsın ödemeni
  • 22-05-2019, 18:15:18
    #4
    Teşekkürler.
  • 22-05-2019, 18:28:50
    #5
    Bu ayki ödemeler için açılmış bir konu var. Lütfen buradan devam edin, ek konu açmanıza gerek yok.

    https://www.r10.net/adsense-odemeler...esinlesti.html