• 29-06-2008, 00:35:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar henüz para yatırılmamış , arada bir kontrol ediyordum isbankasi.com.tr den , bugun dalgınlığıma geldi 3 kere şifreyi yanlış girmişim :S

    ve kartın interaktif kodu bloke oldu , şimdi bu şekilde bir zararı var mıdır.

    sadece interaktif kod bloke olmuş :S...
  • 29-06-2008, 00:40:23
    #2
    korkma bu kdar haftaiçi gi bankaya bi uğra yeni şifre belirle veya direk ara telden de yapıyorlar
  • 29-06-2008, 00:40:31
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hesap bloke olmaz merak etme...
    kartınla gidip bankamatikten hem bankamatik şifreni hemde interaktif şifreni değiştir düzelir
  • 29-06-2008, 00:43:53
    #4
    444 02 02
  • 29-06-2008, 00:44:51
    #5
    Müşteri hizmetleri diye bir şey yokmu İşbankasın`da..

    444 02 02
  • 29-06-2008, 00:47:54
    #6
    444 02 02 numaralı telefonu ara İnteraktif bankaclığa bağlanacaksın
    kartın sahibi olduğuna dair bilgileri teyit ettiricekler şifreni telefondan değiştireceksin... bankada sırada beklemene gerek yok bendede aynısı olmuştu
  • 29-06-2008, 00:54:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Adam yazmış zaten ara diye son peşine 2 kişi daha yazıyor aynı şeyleri neyse

    Aramadan Burdanda yapabilirsin

    https://www.isbank.com.tr/Internet/M...Container.aspx
  • 29-06-2008, 11:09:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler arkadaşlar cevaplar için