Ozc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnternetten herkes 3-5 ayda bir birşeyler satıyor alıyor. Yıllık 30k'ya kadar karışmazlar yani.
KDV ve vergi + Masraf vs derken boşuna kazancınızın yarısını devlete bırakırsınız.
Fatura ararsınız sağdan soldan 1 tane yanlış fatura girersin hayatın kararır

Benim'de kazancım internet üzerinden olduğu için pek gider yok haliyle gider için fatura arıyoruz. 1.5 Sene önce 1 fatura girmişim.Adam faturanın karşılığını sisteme girmemiş.Yani ben sahte fatura girmiş oldum. Aradan 1.5 sene geçti geçen sürenin cezası ile dahil, durup dururken şuanda 10 bin TL'ye kadar ceza yiyeceğim.
Mecbur kalmadıkça şirket işine girmeyin.Kafanızı ağrıtmaya gerek yok.
Öyle 3-5k kazanç için şirket açılmaz.
Bu arada FARKLI Banka derken: Başka bir kişinin adına olması lazım. Senin adına istersen 10 farklı bankadan aç hepsi 1 tane sayılır.