s.a arkadaslar bugun cekım geldı
169 ytl 39 kurus tam tamına yollamıs google ama cıty bank ve burda cıyt bank subesı yok nasıl bozdururum neler yapmam gerek yardımcı olurmusunuz baska bankadan bozdyrabılırmıyım ne yol ızlemem gerek
yarımdımlarınızı beklıyorum cok tşk Allah razı olsun sımdıden
adsense çek bozdurma yardımı
14
●2.784
- 08-05-2008, 14:32:34burda subesıde yok nasıl bozdurucamErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2008, 14:40:37Jiqqa mart ayı gelen çeki bozdurdum.. 10ytl kestiler. yeni daha..
ne yaptım.. okudum okudum.. sonra..
Öncelikle
1 nufus cuzdanı fotokopisi
2 çekin arkasına isim soyisim yazdım, imza bastım.
3 dilekçe yazdım daha önce söyle 1 şablon buldum
Sayın Yetkili,
Alıntıyukardaki adrese gönderdim 5gün içinde banka hesabıma geçtiler.Alıntı
dilekçe yazarken tarih yaz yukarı sonra sayın yetkili ile başlayan tarfı yaz sonra isim soy isim gir imzala tekrar en altta adresini yaz.
v.s r10'da varkonu.. - 08-05-2008, 14:44:31nasıl yapacgımı tarıf edermısın lutfen bulamadımErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2008, 15:49:26Üyeliği durduruldubanka hesabın yoksa beklersin bayağı, en iyisi şu link'e bak sen. 10 ytl kesmisler sadece.JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/1809558-post5.html