• 08-05-2008, 14:28:52
    #1
    s.a arkadaslar bugun cekım geldı

    169 ytl 39 kurus tam tamına yollamıs google ama cıty bank ve burda cıyt bank subesı yok nasıl bozdururum neler yapmam gerek yardımcı olurmusunuz baska bankadan bozdyrabılırmıyım ne yol ızlemem gerek
    yarımdımlarınızı beklıyorum cok tşk Allah razı olsun sımdıden
  • 08-05-2008, 14:29:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    city bank 100 usd $ istiyor bozdurmak için
  • 08-05-2008, 14:32:34
    #3
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    city bank 100 usd $ istiyor bozdurmak için
    burda subesıde yok nasıl bozdurucam
  • 08-05-2008, 14:33:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iptal ettir, eft olarak al. hesabın yoksa açtır herhangi bi bankadan
  • 08-05-2008, 14:40:37
    #5
    Jiqqa mart ayı gelen çeki bozdurdum.. 10ytl kestiler. yeni daha..
    ne yaptım.. okudum okudum.. sonra..
    Öncelikle
    1 nufus cuzdanı fotokopisi
    2 çekin arkasına isim soyisim yazdım, imza bastım.
    3 dilekçe yazdım daha önce söyle 1 şablon buldum

    Sayın Yetkili,

    Alıntı
    xxx tarihinde Google Inc. tarafından şahsım adına gönderilen xxx numaralı ve xxx client numaralı xxx tarihli xxx tutarındaki çekimin, tahsil edilip (buraya bankanızın adını yazın) xxx şube kodlu xxxx şubesi xxxx numaralı YTL hesabıma virman edilmesini saygılarımla arz ederim..
    Alıntı
    İnkilap Mahallesi Yılmaz Plaza Ö.Faik atacan caddesi. No:3
    Kat:1 Çek Departmanı

    Ümraniye/İstanbul
    yukardaki adrese gönderdim 5gün içinde banka hesabıma geçtiler.

    dilekçe yazarken tarih yaz yukarı sonra sayın yetkili ile başlayan tarfı yaz sonra isim soy isim gir imzala tekrar en altta adresini yaz.

    v.s r10'da varkonu..
  • 08-05-2008, 14:44:31
    #6
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iptal ettir, eft olarak al. hesabın yoksa açtır herhangi bi bankadan
    nasıl yapacgımı tarıf edermısın lutfen bulamadım
  • 08-05-2008, 15:49:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yapacgımı tarıf edermısın lutfen bulamadım
    banka hesabın yoksa beklersin bayağı, en iyisi şu link'e bak sen. 10 ytl kesmisler sadece.

    https://www.r10.net/1809558-post5.html
  • 08-05-2008, 15:51:14
    #8
    Erol sana zahmet ona deki; evrakları tamamlasın kargo ile adrese yollasın bankasına parası yatsın
  • 08-05-2008, 15:53:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    didim oldumu