• 01-10-2016, 23:29:02
    #1
    Hayırlı olsun arkadaşlar... çıtırdan kesinti var.
  • 01-10-2016, 23:35:45
    #2
    %2.3 kesinti var bende.
  • 01-10-2016, 23:37:05
    #3
    Şükür geçen aya nazaran çok iyi bir kesintimiz var.Geçen ay 400-450 lira kesmişti bu ay 18 lira kesmiş.
    Bol kazançlar.
  • 01-10-2016, 23:44:23
    #4
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şükür geçen aya nazaran çok iyi bir kesintimiz var.Geçen ay 400-450 lira kesmişti bu ay 18 lira kesmiş.
    Bol kazançlar.
    Aynen, bu ay totalde 50-60 liralık bir kesinti oldu. Fakat Eylül de tbm ler diplerdeydi
  • 01-10-2016, 23:46:39
    #5
    PREMIUM SEO
    Allah daha çok versin. Bundan geri kalmayalım
  • 01-10-2016, 23:56:15
    #6
    %6 bir kesinti var.
    Allah bereket versin. Herkese bol kazançlar.
  • 02-10-2016, 00:03:08
    #7
    %20 kesinti var bu ay
  • 02-10-2016, 00:07:23
    #8
    Şu konuyu açamadım gitti ilk ben hadi bu seferde benim açım siz kapatın
  • 02-10-2016, 00:16:20
    #9
    Kazanç yok ki kesinti veya kesinleşmiş kazanç olsun

    Bu mesaj tost makinesi ile Jedi arşivlerine bağlanıp gönderilmiştir...