• 09-06-2015, 12:49:00
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Şu an bir çok kişi mayıs ödemesini almayı beklerken benim gibi,hala nisan ödemesini alamayanlar var mı acaba?Zira adsense panelin de 21 mayısta ödemenin yapıldığına dair bir makbuz var lakin,orta da para falan yok.Bankayı arayıp durumu bildirdim fakat onlar da bir para girişi olmadığını söylediler.

    Adsense ekibinden de bir dönüş yapılmadı bu konu hakkın da.Bir kaç arkadaş ödemenin yapılmaması sebebi olarak Citi Bank'a şube hesap kodlarının yanlış bildirilmesinden kaynaklı olduğunu söyledi.Sorun her neyse bilemiyorum fakat gerçek şu ki,orta da hala para yok.

    Ben akbank ile çalışıyorum.Bu olaydan sonra bankamı değiştirdim.Acaba benim ile aynı sorunu yaayanlar var mı?Ya da ne tavsiye edersiniz bu konu da?
  • 10-06-2015, 01:44:37
    #2
    Bildirimi bankaya degil adsense'e yapmaniz gerekiyor. Adsense hesabiniza giris yaptiktan sonra https://support.google.com/adsense/c...r_not_received su formu doldurup gonderin. Bir kac gune donus yaparlar.
  • 10-06-2015, 13:42:25
    #3
    LaCReMeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildirimi bankaya degil adsense'e yapmaniz gerekiyor. Adsense hesabiniza giris yaptiktan sonra https://support.google.com/adsense/c...r_not_received su formu doldurup gonderin. Bir kac gune donus yaparlar.
    Tesekkurler.
  • 10-06-2015, 13:44:49
    #4
    @Zamazing; seninde hala bir gelişme yok değil mi?
  • 10-06-2015, 15:32:59
    #5
    Ben bu yüzden Mart ve Nisan ödemelerimi alamadım. Sonra gördüğüm üzere adsense'in banka hesap kayıt sistemi biraz değişmiş. Artık şube istemiyor ve sadece IBAN girmek yeterli oluyor. Paraların bir türlü yatmadığı banka hesabımı kaldırıp tekrar yeni doğrulama yöntemiyle ekledim, bu ay paranın yatacağını düşünüyorum. Ancak diğer iki ay için adsense'ye başvurdum, onlara da tek bir cevap alabilmiş değilim.
  • 11-06-2015, 00:32:08
    #6
    Rambo_FT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu yüzden Mart ve Nisan ödemelerimi alamadım. Sonra gördüğüm üzere adsense'in banka hesap kayıt sistemi biraz değişmiş. Artık şube istemiyor ve sadece IBAN girmek yeterli oluyor. Paraların bir türlü yatmadığı banka hesabımı kaldırıp tekrar yeni doğrulama yöntemiyle ekledim, bu ay paranın yatacağını düşünüyorum. Ancak diğer iki ay için adsense'ye başvurdum, onlara da tek bir cevap alabilmiş değilim.
    Ben de aynı durumdayım. Gelişme olursa bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 11-06-2015, 10:03:49
    #7
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aynı durumdayım. Gelişme olursa bilgilendirirseniz sevinirim.
    Gelişme olursa yazarım.
  • 11-06-2015, 11:18:06
    #8
    Rambo_FT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişme olursa yazarım.
    Bugun adsenseden mail geldi,nisan odemesi icin yeni bir hesap istediler.Bu ay icin de odeme tekrar yapilacakmis.
  • 11-06-2015, 12:56:03
    #9
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun adsenseden mail geldi,nisan odemesi icin yeni bir hesap istediler.Bu ay icin de odeme tekrar yapilacakmis.
    gözün aydın