• 15-10-2014, 10:21:54
    #1
    Selamlar Şu anda konuların içlerine yazının akışına göre elle manuel olarak kodları ekliyorum acaba sorun teşkil edermi google açısından
  • 20-10-2014, 11:36:22
    #2
    dKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Şu anda konuların içlerine yazının akışına göre elle manuel olarak kodları ekliyorum acaba sorun teşkil edermi google açısından
    Diğer kuralları ihlal etmediği sürece bu bakımdan bir sorun teşkil etmez.
  • 20-10-2014, 22:17:55
    #3
    teşekkürler hocam şu anda sorun yok dediğiniz gibi 1 haftadır deniyorum