• 23-06-2014, 01:19:20
    buralar dolar taşar artık 2 gün baya muhabbet olur )))
  • 23-06-2014, 01:22:11
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buralar dolar taşar artık 2 gün baya muhabbet olur )))
    1 gün geciksin o zaman daha da heyecanlı oluyor konu
  • 23-06-2014, 01:26:34
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gün geciksin o zaman daha da heyecanlı oluyor konu
    yane)) sonra ilk parayı ceken dagılın diyor kımse kalmıyor.

    Ama paralarınızı yarın işleme koyuyorum salı çekersiniz paralarınızı
  • 23-06-2014, 01:36:58
    http://www.youtube.com/watch?v=_Pp64Z4ztZw
    heyecanlı bekleyiş...
  • 23-06-2014, 01:56:23
    Bu ödemeler banka hesabina mi oluyor ? 1 haftalik adsensem var daha [emoji33]
  • 23-06-2014, 01:58:06
    MuhendisBeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ödemeler banka hesabina mi oluyor ? 1 haftalik adsensem var daha [emoji33]
    200 Lira alt limit var.
  • 23-06-2014, 02:00:39
    Üyeliği durduruldu
    MuhendisBeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ödemeler banka hesabina mi oluyor ? 1 haftalik adsensem var daha [emoji33]
    Evet banka hesabına oluyor +200 ₺ Geçmeden ödeme alamıyorsunuz ama.
  • 23-06-2014, 02:16:59
    Arkadaşlar, Mountain View ile aramızda 10 saat fark var,
    Orada Pazartesi saat 8:00 iken, bizde, Pazartesi 18:00, yani işleme girdiğinde bizde virman sistemi mesai saatini geçmiş oluyor, ve otomatikman Salı günü hesaba yatıyor.

    Bu her ay böyle, her ay aynı şeyleri buraya yazmaktan bıkmadınız mı

    Hayırlı kazançlar...
  • 23-06-2014, 05:11:43
    Ödemeler işleme girdi. Herkese hayırlı uğurlu olsun.

    http://www.youtube.com/watch?v=u1XuVffkFTc
    bu müzikte iyi gider .