Arkadaşlar, Mountain View ile aramızda 10 saat fark var,
Orada Pazartesi saat 8:00 iken, bizde, Pazartesi 18:00, yani işleme girdiğinde bizde virman sistemi mesai saatini geçmiş oluyor, ve otomatikman Salı günü hesaba yatıyor.
Bu her ay böyle, her ay aynı şeyleri buraya yazmaktan bıkmadınız mı
Hayırlı kazançlar...