• 02-02-2008, 13:00:46
    #1
    Mrb adsense hesabımda banka hesab numaramı henüz girmedim adıma banka hesap numaram yok
    başka bir şahsa ait banka hesap no girsem sorun olurmu? Yani adsensedeki
    adım ve banka hesap sahibi adı farklı sorun olurmu tşk.
    Birde iş bankası nasıl ödeme de sorun yaşarmıyım (eft) tşk.
  • 02-02-2008, 13:04:58
    #2
    merhabalar

    adsense kurallarınında belirtildiği gibi sadece üye olurken -ki- girmiş olduğunuz isime ödeme yapmakta..

    örnek vermek gerekirse..

    üye adınız xx

    ve ödemeyi yy isme almak istiyorsunuz..

    CEVAP: ödeme alamazsınız...
  • 02-02-2008, 13:16:03
    #3
    benimde bu şekilde bir sorunum war. bunun bir caresi yokmu arkadaslar.. ?
  • 02-02-2008, 13:31:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    By_OzGuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde bu şekilde bir sorunum war. bunun bir caresi yokmu arkadaslar.. ?
    Var, Adsense panelinde kullandığınız isim-soyisim'e ait bir banka hesabı oluşturmak.
  • 02-02-2008, 18:04:27
    #5
    Banka hesabı şart peki adsense ödemeyi sorunsuz alabilmem için nereyi önerirsiniz bankanın yıllık ücretleri nedir?
  • 02-02-2008, 18:39:33
    #6
    sevgili arkadaşım alabilirsin bende 6 aydır alıyorum sorun yok tabi son 1 aydır tüm hesap ve şifrelerim çalınmıştı dün tekrar kavuştum hesabıma .

    Cevap : Alabilirsin
  • 02-02-2008, 18:47:58
    #7
    Eğer Hesapda Yaş problemi Yaşayan ArkadaşLar varsa İş Bankası 'nın İlk İmza Hesabını tavsiye ederim. 12-18 Yaş Arası Öğrenciler İçin Banka Hesabı..

    Türkiye İş Bankası | www.isbank.com.tr
  • 04-02-2008, 12:53:29
    #8
    Alabilirmiyim alamazmıyım hangisi doğru acaba kime inanyım