Arkadaşlar bir kaç ay önce, standart bir vbulletin forum sitem için ilk adsense başvurumu yapmıştım.

Webmaster araçlarına kayıtlı,
Google Analytics e kayıtlı,
Sitemap gönderilmiş,robots.txt tamam,


Fakat aylarca her hafta kontrol ettiğimde yukarda başvurunuz onay sürecinde uyarısı aldım.


Bende buga girdi diye düşünerek bir başka temiz ve kaliteli gözüken bir sitemden başvuru denedim ve 1 haftadır buda öyle duruyor. Ne onaylandı nede reddedildi diye hiç birşey yok. Araştırmaya çalıştım fakat hiç bir şey net değil. Bende siz üstadlara sormakta fayda gördüm. Neler yapmalıyım?