• 27-08-2013, 22:44:35
    #1
    Selam Dostlar bugün itibariyle adsense ödemesi yapıldı... Allah bereket versin hayırlı günlerde harcayın inşallah.
  • 27-08-2013, 22:46:02
    #2
    hangi banka ?
  • 27-08-2013, 22:47:35
    #3
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi banka ?
    Ödeme işlemde demek istedi. Yeni bi arkadaş belli.
    • Tolgahanuzun
    Tolgahanuzun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-08-2013, 22:48:53
    #4
    bende yatmamış...
  • 27-08-2013, 22:50:27
    #5
    Banka hesabıma bakmadım ama adsense sayfasında '' En son ödeme 27 Ağu 2013 '' yazıyor
  • 27-08-2013, 22:54:39
    #6
    tr de kımseye yatmadı. Odeme ısleme gırdı yarın bankaya gecer.
  • 27-08-2013, 23:00:49
    #7
    ilk ödemesi galiba
  • 27-08-2013, 23:03:16
    #8
    sen yenisin galiba..
  • 27-08-2013, 23:11:55
    #9
    olur olur.. kimse anasının karnında öğrenmiyor bu işleri..
    hayırlı olsun kardeşim.