• 03-07-2018, 18:13:57
    #1
    ...
  • 03-07-2018, 18:17:57
    #2
    Erasmus üzerinde bir şeyler yapabilirsiniz diye düşünüyorum
  • 03-07-2018, 18:19:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İngilizce sigorta konusuna yönelmenizde fayda var.
  • 03-07-2018, 18:51:44
    #4
    değerli yorumlarınız için teşekkür ederiz. başkaca fikirler bekliyoruz
  • 03-07-2018, 19:56:43
    #5
    Erasmus üzerinden youtubedan kanal açarak ve blog yazısı halinde paylışımlar fotolar olursa çok iyi olur hocam bence bizim insanımız sever böyle şeyleri
  • 04-07-2018, 08:35:44
    #6
    genelde bunun aksini görüyorum ama bana göre bi insan her konuda yazı yazamaz,yazmamalı.bildigi,anladıgı,içerik girerken zorlanmayacagı bi konuda yazması gerekiyor bence.tabi bu konuları düşünüp,ugraştıgına degecek mi kazanç açısından onada bakmak gerek.
  • 04-07-2018, 08:45:53
    #7
    ilk denememi car hire kelimesinde yapmıştım sene 2009-10 falandı heralde. Kısa sürede ödeme aldım ilk limitte sonra alamadım çünkü konu hakkında yazmak epey sıkıcı geliyordu. Tabi şuan makale yazdırma vs daha kolay.
    Ancak niş site öneriyle pek olmuyor benim fikrim bu yönde. Yani değerli kelimeyi bulup, araştırıp, yüksek kazancı yakalamak gerekir. yeşil enerji kelimesi iyi para veriyormuş site açayım dediğimizde kaybederiz. (şahsi fikrim)
    Son olarak önerim Polonya’da vlog vs çekimi olsa daha şık olur.
  • 04-07-2018, 15:35:07
    #8
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk denememi car hire kelimesinde yapmıştım sene 2009-10 falandı heralde. Kısa sürede ödeme aldım ilk limitte sonra alamadım çünkü konu hakkında yazmak epey sıkıcı geliyordu. Tabi şuan makale yazdırma vs daha kolay.
    Ancak niş site öneriyle pek olmuyor benim fikrim bu yönde. Yani değerli kelimeyi bulup, araştırıp, yüksek kazancı yakalamak gerekir. yeşil enerji kelimesi iyi para veriyormuş site açayım dediğimizde kaybederiz. (şahsi fikrim)
    Son olarak önerim Polonya’da vlog vs çekimi olsa daha şık olur.
    yeşil enerji kelimesi iyi para veriyormuş site açayım dediğimizde kaybederiz. (şahsi fikrim) Kesinlikle katılıyorum şuan bunun acısını bol bol çekmekteyim Sevmediğin konuda yazmak inan bana eziyet oluyor hocam.
  • 05-07-2018, 20:51:19
    #9
    değerli yorumlarınız için teşekkürler. dün sağolsun bir moderatör beni 24 saat banlamış. o sebeple konuya bakamadım.
    kimin banladığı ne olduğu meçhul bir durumla karşılaştım. forum kurallarını okuyup bir yanıt vereceğim.
    arkadaşlar kafamda tam oturmadı fikirlerinizi biraz açar mısınız lütfen?