• 24-11-2014, 12:00:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    arkadas 1 yıl sonra gelıp bu baslıga bakın bu halde basladım ongordum dıyecek galıba. Kim ne kazanıyorsa kazansında kendıne kazansın be arkadasım.
  • 24-11-2014, 12:01:46
    #11
    Allah utandırmasın,bol kazançlar nasip etsin...
  • 24-11-2014, 12:03:40
    #12
    hava mı atıyon
  • 24-11-2014, 12:03:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bende adsense'den parayı kırıyorum

  • 24-11-2014, 12:04:13
    #14
    entrasan bir durum :S
  • 24-11-2014, 12:12:08
    #15
    Maşallah.
  • 24-11-2014, 12:25:54
    #16
    Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne için kredi çektiniz ?

    Ne üzerine ingilizce site kurdunuz.

    amaç kazandığınız parayı göstererek sov yapmak mı yoksa ben yaptım sizde yapın mı diyorsunuz.
    kardeş amaç show yapmak değil, ayrıca sanırım bazı arkadaşlar işin espirisini anlamamış özellikle tarih belirttim bu benim gelecek yıl ki yazım olacak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:23:47 -->-> Daha önceki mesaj 12:22:36 --

    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende adsense'den parayı kırıyorum

    Kardeş sana tavsiyem kazancını elinden geldiği kadar hayırlı işlerde kullan yoksa bu kadar paranın hesabını vermekte zor olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:24:52 -->-> Daha önceki mesaj 12:23:47 --

    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hava mı atıyon
    7000 tl ile hava mı atılır benim öğle yemeği param

    Kardeş Allah aşkına ne havası yazının alttaki tarihine bak espiriyi anlarsın

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:25:54 -->-> Daha önceki mesaj 12:24:52 --

    IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadas 1 yıl sonra gelıp bu baslıga bakın bu halde basladım ongordum dıyecek galıba. Kim ne kazanıyorsa kazansında kendıne kazansın be arkadasım.
    az kişi anlamış espiriyi tebrikler
  • 24-11-2014, 12:26:07
    #17
    Her nimet sahibi haset edilir. Haset edilmeyen tek nimet, tevazudur. H.Ş
  • 24-11-2014, 12:32:55
    #18
    Kafan güzelmiş, güle güle kullan..