ne için kredi çektiniz ?
Ne üzerine ingilizce site kurdunuz.
amaç kazandığınız parayı göstererek sov yapmak mı yoksa ben yaptım sizde yapın mı diyorsunuz.
kardeş amaç show yapmak değil, ayrıca sanırım bazı arkadaşlar işin espirisini anlamamış özellikle tarih belirttim bu benim gelecek yıl ki yazım olacak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:23:47 -->-> Daha önceki mesaj 12:22:36 --
bende adsense'den parayı kırıyorum
Kardeş sana tavsiyem kazancını elinden geldiği kadar hayırlı işlerde kullan yoksa bu kadar paranın hesabını vermekte zor olur

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:24:52 -->-> Daha önceki mesaj 12:23:47 --
7000 tl ile hava mı atılır benim öğle yemeği param
Kardeş Allah aşkına ne havası yazının alttaki tarihine bak espiriyi anlarsın
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:25:54 -->-> Daha önceki mesaj 12:24:52 --
arkadas 1 yıl sonra gelıp bu baslıga bakın bu halde basladım ongordum dıyecek galıba. Kim ne kazanıyorsa kazansında kendıne kazansın be arkadasım.
az kişi anlamış espiriyi tebrikler