banlandım mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
banlandım mı?
10
●
1.208
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
banlandım mı?
1
2
07-05-2007, 13:38:25
#10
Maximusfel
sen o zaman kaspersky antivirus programı kulanıyosundur.
07-05-2007, 13:40:22
#11
Z.K.U.D
Üyeliği durduruldu
ExpLoiTeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
antivirüs fln kullanıyorsundur belki ondan olabilir
tmm dostum çok saol kaspersky reklam engelleyicisi diye bişey devredeymiş çok tşkler
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler