ozcelik_ltd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir sorum daha olacak, uzun zamandır admob ile gelir saglamadim, şuan vergi vs olaylar var, sitem hazır, 145 K takipcimde var, oraya yonlendirecegim, gelir geldiği zaman bunun vergi sistemi nasıl işleyecek, muhasebeci falan tutmaya gerek kalacakmi admob geliri için, bu konu hakkında bilginiz varsa yorum yaparsanız sevinirim
%15 istisna belgesi alarak vergisel problemleri ortadan kaldırabilirsiniz.