Merhaba arkadaşlar bundan 7 yıl önce bir uygulama yayınladım. 100.000 indirme aldım sonra uygulamayı bazı nedenlerden dolayı kaldırdım. Tekrardan şuan yayına aldım uygulamayı günlük 20 - 50 arası indirme alıyorum. Fakat büyük bir problemim var reklamlar konusunda
Herhangi bir uyarı politika ihlali almadım uygulamamda banner reklam gözükmüyor. Geçiş reklamı çıkıyor bu geçiş reklamı da arcelik ve beko reklamı hiç değişmiyor. Bıktık bu reklamdan ve kazancı da hiç yok denecek kadar ne yapmam gerekiyor. Ios ta yayınladığım aynı uygulamanin getirisi var ama android de yoktur.
Ayrıca uygulamayı yapan arkadaş imzalama yapmadığı zaman reklamlar normal çıkıyor. İmzaladıktan sonra ise beko ve arçelik reklamı çıkıyor. Banner ortalıkta hiç yoktur.
Admob reklamlarim neden çıkmaz?
0
●88