Arkadaşlar merhabalar,
Daha önce hiç bir tıklama ve yorum servisi gibi bir servis almadım fakat hesabım geçersiz trafikten kapandı şimdi itiraz edeceğim aşağıdaki yerlere en iyi şekilde ne yazmam gerekir ?
- Kullanıcılar sitenize, mobil uygulamanıza ve/veya YouTube kanalınıza nasıl erişiyor? İçeriklerinizi nasıl tanıtıyorsunuz? *
- Siteniz, mobil uygulamanız ve/veya YouTube kanalınız ya da siz, AdSense veya Ad Manager program politikalarını ya da Şartlar ve Koşullarını ihlal ettiniz mi? Cevabınız evet ise, ne şekilde? * Kullanıcılar sitenize, mobil uygulamanıza ve/veya YouTube kanalınıza nasıl erişiyor? İçeriklerinizi nasıl tanıtıyorsunuz? *
- Sitenizdeki, mobil uygulamanızdaki ve/veya YouTube kanalınızdaki geçersiz etkinliğin nedeni neydi? Lütfen durumunuzla ilgili olduğunu düşündüğünüz tüm nedenler hakkında ayrıntılı bilgi verin. *
- Sitenizde, mobil uygulamanızda ve/veya YouTube kanalınızda reklam trafiği kalitesini artırmak için hangi değişiklikleri uygulayacaksınız? *
- Lütfen sitenizin, mobil uygulamanızın ve/veya YouTube kanalınızın trafik günlükleri ya da raporlarından elde ettiğiniz, geçersiz etkinliğin nedenine açıklık getirebilecek nitelikteki şüpheli IP adreslerini, yönlendiren URL'lerini veya istekleri içeren tüm verileri ekleyin. *
Admob Geçersiz Trafik İtirazı
3
●270
- 19-04-2023, 12:15:27Orası henüz banlanmadı ama nereden nasıl trafik gelmiş bunu görebilirmiyim ? Çok saçma değil mi hiç bir şey yapmadım. Sadece adsense ile reklam verdim ve şimdi buna itirazımı nasıl yapacağım bilmiyorum.AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtiraz ettim 10 dakikada cevap geldi.
Merhaba,
İtirazınız bize ulaştı. Programımıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Ancak sağladığınız bilgileri değerlendirdikten sonra, yayıncı hesabınızı yeniden etkinleştiremeyeceğimizi onayladık.
Hesabınıza artık ödeme yapılmayacağını lütfen unutmayın. Yayıncı programlarımıza tekrar katılmaya uygun değilsiniz ve yeni hesap oluşturamazsınız.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Google Reklam Trafiği Kalitesi Ekibi
Şimdi yeni hesap açamam fakat hesap satın alıp yapabilirmiyim ?