• 23-05-2025, 13:33:17
    Erol hocam ile yaklaşık 1 ay önce admob kısıt kaldırılması için anlaştık. Süreç boyunca kendisi her gün itina ile takip edip bilgilendirmeler yaptı. Dün itibari ile kısıtımız kalktı kendisine çok teşekkür ederim
  • 25-06-2025, 00:03:32
    Özel mesaj ile whatsapp bıraktım
  • 25-06-2025, 09:07:30
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erol hocam ile yaklaşık 1 ay önce admob kısıt kaldırılması için anlaştık. Süreç boyunca kendisi her gün itina ile takip edip bilgilendirmeler yaptı. Dün itibari ile kısıtımız kalktı kendisine çok teşekkür ederim
    Rica ederim hocam bol kazançlar
  • 25-06-2025, 09:09:19
    bycopra70100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj ile whatsapp bıraktım
    Özel mesaj ile iletişim kurulmuştur, gün içinde işlem yapılacaktır ve admob hesap teslim edilecektir
  • 07-07-2025, 13:08:40
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Admob reklam kısıtlaması ücretli olarak destek verilir. Ref. ektedir.
    R10 dışı (admobdestek@gmail.com) ulaşabilirsiniz.


    kısa sürede kısıt kalkmıştı fakat tekrardan kısıt geldi ömür boyu kısıt gelmeme garantisi vermişti Erol bey fakat çok kısa sürede tekrardan kısıt geldi hizmeti alırken bunu göz önünde bulundurun
  • 10-07-2025, 20:55:25
    bycopra70100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Değerli Dostlarım;
    Uzun yıllardır R10 Üzerinde aktif ticaretler yapıyorum ve Google Adsense Admob tarafında işler yapıyorum.

    Bu Konuyu gördüğümde ilk başta inanmak istemedim yıllardır kısıt problemleri yaşayan biri olarak bir kaç ayar ile kısıtın kalkacağına inanmamıştım fakat arkadaş ile anlaştıgımız günün ertesi sabahı eşleşme oranının yükselmeye başladığını gördüm inanmak istemedim bana hergün yazıdı ekran resimleri istedi hergün ilgilendi ve bende ilettim bana hergün çok iyi gidiyoruz çok yakında kısıt kalkacak vs diyordu içimden hadi ordan diyip yinede bir umut bekliyordum fakat dediği gibi 1 hafta gibi kısa bir sürede kısıt kalktı eşleşme oranı eskiden daha iyi seviyeye geldi.


    Kesinlikle parasının hakkını veriyor şiddetle tavsiye ederim.
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, bol kazançlar dilerim
  • 01-09-2025, 18:56:53
    Hocam gerçekten çok iligi,ben unuttuğumda bile bana mesaj atıp bilgilendirme yapıyor,müdahale ediyor. Admob kısıt çalışmasının ardından kısa bir süre sonra kısıtlamam kalktı,bu kadar hızlı kalkmasını beklemiyordum,reklam gelirleride artmaya başladı,kendisine çok teşekkür ederim bundan sonra tüm uygulamalarımda çalışacağım, R10'da aldığım en iyi hizmet olabilir,teşekkür ederim
  • 01-09-2025, 19:02:11
    KuzeyYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gerçekten çok iligi,ben unuttuğumda bile bana mesaj atıp bilgilendirme yapıyor,müdahale ediyor. Admob kısıt çalışmasının ardından kısa bir süre sonra kısıtlamam kalktı,bu kadar hızlı kalkmasını beklemiyordum,reklam gelirleride artmaya başladı,kendisine çok teşekkür ederim bundan sonra tüm uygulamalarımda çalışacağım, R10'da aldığım en iyi hizmet olabilir,teşekkür ederim
    Rica ederim hocam görevimiz Bol kazançlar dilerim
  • 23-09-2025, 10:29:27
    Erol hocamla 20 Ağustos'ta kısıtlama gelen admob hesabım için çalıştık, 1 Eylül'de işlemlere başladı, 21 Eylül tarihinde kısıtlama kalktı. Süreçte çok iyi bilgilendirdi beni, güzelde bir checklist'imiz var buna uyarak ilerleyeceğiz umarım tekrar kısıt gelmez