bycopra70100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Değerli Dostlarım;
Uzun yıllardır R10 Üzerinde aktif ticaretler yapıyorum ve Google Adsense Admob tarafında işler yapıyorum.

Bu Konuyu gördüğümde ilk başta inanmak istemedim yıllardır kısıt problemleri yaşayan biri olarak bir kaç ayar ile kısıtın kalkacağına inanmamıştım fakat arkadaş ile anlaştıgımız günün ertesi sabahı eşleşme oranının yükselmeye başladığını gördüm inanmak istemedim bana hergün yazıdı ekran resimleri istedi hergün ilgilendi ve bende ilettim bana hergün çok iyi gidiyoruz çok yakında kısıt kalkacak vs diyordu içimden hadi ordan diyip yinede bir umut bekliyordum fakat dediği gibi 1 hafta gibi kısa bir sürede kısıt kalktı eşleşme oranı eskiden daha iyi seviyeye geldi.


Kesinlikle parasının hakkını veriyor şiddetle tavsiye ederim.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, bol kazançlar dilerim