• 08-11-2022, 16:53:06
    Merhabalar

    17 ekimde admob reklam kısıtlaması yedim sonrasında R10'da bu konudan iletişime geçtiğim @BayErol; ile çalışmaya başladık.
    Hergün ilgilendi ve soruları cevapsız bırakmadı.
    Değişiklikleri yaptığı gibi reklam gösterimi başladı ama 6 Kasım'da tam anlamıyla reklam kısıtlaması kalktı.
    Oldukca bilgili ve saygılı bir arkadaş gözünüz kapalı çalışabilirsiniz.
  • 08-11-2022, 17:37:25
    Detaylı bilgi pm lütfen
  • 08-11-2022, 18:17:36
    hmakdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    17 ekimde admob reklam kısıtlaması yedim sonrasında R10'da bu konudan iletişime geçtiğim @BayErol; ile çalışmaya başladık.
    Hergün ilgilendi ve soruları cevapsız bırakmadı.
    Değişiklikleri yaptığı gibi reklam gösterimi başladı ama 6 Kasım'da tam anlamıyla reklam kısıtlaması kalktı.
    Oldukca bilgili ve saygılı bir arkadaş gözünüz kapalı çalışabilirsiniz.
    Hocam güzel yorumunuz içi teşekkür ederim. Bol kazançlar dilerim
  • 08-11-2022, 18:20:26
    Nurkhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı bilgi pm lütfen
    Detaylı pm iletildi
  • 08-11-2022, 18:27:25
    Çalışma süreci hakkında bilgi alabilir miyim
  • 08-11-2022, 18:30:55
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma süreci hakkında bilgi alabilir miyim
    Merhaba, detaylı pm iletilmiştir
  • 14-11-2022, 12:02:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyat nedir?
  • 14-11-2022, 17:02:13
    mehmetacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat nedir?
    Detaylı pm iletilmiştir
  • 16-11-2022, 13:05:36
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar
    1- Uygulama kaynak kodu tarafında herhangi bir işlem yapmamız gerekiyor mu
    2- Admob hesabımıza uzaktan mı bağlanıyorsunuz yoksa bilgilere ihtiyacınız var mı
    3- Fiyat bilgisi ve tamamlanma süresi
    4- kısıtlama ne kadar sürede kalkıyor?
    Teşekkürler.