hmakdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar

17 ekimde admob reklam kısıtlaması yedim sonrasında R10'da bu konudan iletişime geçtiğim @BayErol; ile çalışmaya başladık.
Hergün ilgilendi ve soruları cevapsız bırakmadı.
Değişiklikleri yaptığı gibi reklam gösterimi başladı ama 6 Kasım'da tam anlamıyla reklam kısıtlaması kalktı.
Oldukca bilgili ve saygılı bir arkadaş gözünüz kapalı çalışabilirsiniz.
Hocam güzel yorumunuz içi teşekkür ederim. Bol kazançlar dilerim