• 18-03-2021, 21:54:56
    #1
    Selamlar herkese yakın zamanda Hyper casual bir oyun yaptım.Kazanç değerlerimde admob ağı isteğine göre düşüklük var gibi geliyor.Tabi reklam olaylarına biraz aşina değilim.Sizlere sormak istediğim.Bu değerler normal mi ? Bu alanda biraz da olsa eğitim alabileceğim bir platform yada kaynak var mı ? Kaynak bulmada sıkıntı yaşıyorum.Tbm'si yüksek olan ülkelerde ads 'den reklam vermeye çalışyorum ama bunları anlatan bir eğitim seti gibi bir şey mevcut mu ?

  • 18-03-2021, 22:13:56
    #2
    Sizin dikkat etmeniz gereken husus şu ki, eşleşme oranının %95-%99 üstü olmasıdır. İstekler ve gösterimlerim de dağ kadar fark bulunmaktadir. Bunun başlıca sebebi örnek veriyorum Unity üzerinden tek sahne üzerinden farklı farklı butonlar üzerinden istekler oluştuğu için bu sorun meydana gelmektedir. Tabi ki internetten kaynaklı sorunları da unutmayalım.

  • 18-03-2021, 22:19:04
    #3
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin dikkat etmeniz gereken husus şu ki, eşleşme oranının %95-%99 üstü olmasıdır. İstekler ve gösterimlerim de dağ kadar fark bulunmaktadir. Bunun başlıca sebebi örnek veriyorum Unity üzerinden tek sahne üzerinden farklı farklı butonlar üzerinden istekler oluştuğu için bu sorun meydana gelmektedir. Tabi ki internetten kaynaklı sorunları da unutmayalım.

    ebgbm çok düşük, yurtdışı olsa paraya para demezdiniz gibi
  • 18-03-2021, 22:21:11
    #4
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ebgbm çok düşük, yurtdışı olsa paraya para demezdiniz gibi
    sayılır
    3.5 gösterime 258tl fena değil ama
  • 18-03-2021, 22:25:11
    #5
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayılır
    3.5 gösterime 258tl fena değil ama
    rakam müthiş zaten Allah bereket versin bol kazançlar, yalnız aşağıdaki gibi ebgbm'niz olsa misal kazanç ne olurdu

  • 18-03-2021, 22:28:00
    #6
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rakam müthiş zaten Allah bereket versin bol kazançlar, yalnız aşağıdaki gibi ebgbm'niz olsa misal kazanç ne olurdu

    Aylık mis gibi asgari ücretimi alırdım (4k gösterimle )

    Teşekkür ederim, tabi bildiğiniz gibi ilk gösterim ve ilk tıklamalar da eBGBM biraz yüksek olabiliyor. Biraz fazla gösterim aldığı zaman %'lik olarak bi hayli değişmektedir. Size de bol kazançlar
  • 18-03-2021, 22:28:16
    #7
    redgen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar herkese yakın zamanda Hyper casual bir oyun yaptım.Kazanç değerlerimde admob ağı isteğine göre düşüklük var gibi geliyor.Tabi reklam olaylarına biraz aşina değilim.Sizlere sormak istediğim.Bu değerler normal mi ? Bu alanda biraz da olsa eğitim alabileceğim bir platform yada kaynak var mı ? Kaynak bulmada sıkıntı yaşıyorum.Tbm'si yüksek olan ülkelerde ads 'den reklam vermeye çalışyorum ama bunları anlatan bir eğitim seti gibi bir şey mevcut mu ?

    @the_white; arkadaşımızın kitabı var, reklam konusunda epey detaylı faydası olacağını düşünüyorum size, bir değerlendirin.
  • 18-03-2021, 22:41:54
    #8
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık mis gibi asgari ücretimi alırdım (4k gösterimle )

    Teşekkür ederim, tabi bildiğiniz gibi ilk gösterim ve ilk tıklamalar da eBGBM biraz yüksek olabiliyor. Biraz fazla gösterim aldığı zaman %'lik olarak bi hayli değişmektedir. Size de bol kazançlar
    yani çok aşina değilim uygulama geliri konusunda ama tr ile yurtdışı arasında uçurum olduğu aşikar, yurtdışı ağırlıklı çalışılabilir diye düşünüyorum.
  • 19-03-2021, 08:36:49
    #9
    Muhtemelen banner kullanmıyorsunuz. Geçiş reklamı için normal görünüyor BGBG değeriniz. İstek/gösterim oranınız gayet normal. Eşleme de geçiş için olması gerektiği seviyede. Yapmanız gereken gösterim sayısını arttırarak daha fazla gelir elde etmek. Aşağıdaki bağlantıyı tıklayarak Mobil Oyun Geliştirme Sanatı isimli e-kitabımı inceleyebilirsiniz:
    https://play.google.com/store/books/...DwAAQBAJ&hl=tr

    Ads'te yapmanız gereken işlemlerin anlatıldığı bir bölüm mevcut.

    redgen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar herkese yakın zamanda Hyper casual bir oyun yaptım.Kazanç değerlerimde admob ağı isteğine göre düşüklük var gibi geliyor.Tabi reklam olaylarına biraz aşina değilim.Sizlere sormak istediğim.Bu değerler normal mi ? Bu alanda biraz da olsa eğitim alabileceğim bir platform yada kaynak var mı ? Kaynak bulmada sıkıntı yaşıyorum.Tbm'si yüksek olan ülkelerde ads 'den reklam vermeye çalışyorum ama bunları anlatan bir eğitim seti gibi bir şey mevcut mu ?

    Eyvallah Hocam, etiket için teşekkür ederim.
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @the_white; arkadaşımızın kitabı var, reklam konusunda epey detaylı faydası olacağını düşünüyorum size, bir değerlendirin.