Herkese merhaba, benim 2-3 tane uygulama hali hazırda play store da vardı ve herhangi bir saldırı ortada yoktu tıklamalar falan normaldi, yeni bir tane daha uygulama projesine başladım ve tamamladım, amma velakin 2 aydır bitmek bilmeyen saçma tıklamalar yüzünden gelirlerimin düştüğüne inanıyorum, diğer 3 uygulamam hafta da en fazla 7 tıklama getiriyorsa bu uygulamam tek başına 45-50 tıklama getirmeye başlamışlardi bitmesini bekledim, ancak olmadı reklam yerleşimini çok dikkatli bir şekilde yanlışlıkla tıklama olmayacak şekilde dizayn ettim ancak bazen hatta bazı kişilerden 1 görüntülenme 1 tıklama yazısını görünce tepem attı.. bende uygulamalarımı reklam tıklamaların kayıt eden bir modül yazdım. Ve limiti aşan kullanıcıları uygulamalarımı kullanamaz hale getirdim ve de Firebase remote config sayesinde de Max tıklama değerlerini belirleyebiliyorum. Sizlere sorum bu yaptığım şey doğru mu ? Sizce kullanıcılara böyle ban atarak onları uzaklaştırmak doğru olan mıydı yoksa hiç takmamalı mıydım ?

Hergün etiopya, hindistan gibi ülkelerden tıklamalar geliyor...
Ocak ayında tıklama saldırısı altında olan uygulamamın aldığı tıklama sayısı
Tıklama saldırısı altındaki uygulamamın tıklamaları aldığı ülkeler
Saldırı altında olan uygulamam; tıklamalar anormalleştiği için hergün tıklayan herkesi uzaklaştırıyorum...