Arkadaşlar Merhaba.
Bu işlerde de yeniyim kusura bakmayın. Yeni Yayına Girmiş olan bir uygulamam var. Bu uygulamam 3 adet fragmentten oluşmaktadır. Admob reklamlarını uygulamaya yerleştirirken 3 fragment için ayrı ayrı banner reklam birimi oluşturdum. Reklamlar uygulamanın alt kısmında yayınlanmakta. Acaba bu yaptığım Admobdan alacağım verim açısından doğru bir işlem mi? Kullanıcı fragmentler arası gezerken Admob istekleri veya gösterim sayıları açısından verim düşüşü yaşar mıyım? Yoksa MainActivity nin alt kısmına tek banner reklam yerleştirip fragmentleri banner reklamdan bağımsız olarak mı kullanmalıyım?
AdMob Banner Reklam Yerleşimi Hakkında
2
●65
- 21-01-2021, 00:24:28Anladım. Dediklerinizi dikkate alacağım. Çok teşekkür ederimleobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle