• 17-12-2019, 09:56:38
    #1
    3 aydır uygulamamda reklam gözükmüyor . trafik test dediler bekledim hala gözükmüyor ücretli veya ücretsiz yardımlarınızı bekliyorum
    ekran görüntüsü
    https://prnt.sc/qbvkm3
  • 17-12-2019, 10:13:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı durum bende de var. 3-4 ay oldu...
  • 17-12-2019, 10:24:01
    #3
    groom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum bende de var. 3-4 ay oldu...
    Napacaz hocam peki yaa
  • 17-12-2019, 10:25:55
    #4
    Faruksvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Napacaz hocam peki yaa
    Bende henüz çözüm bulamadım
  • 17-12-2019, 10:40:58
    #5
    Hocam ben hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım ama politika merkezinizde gözüken herhangi bir sorun yok mu? Gerçekten sinir bozucu bir durum.
  • 17-12-2019, 10:42:42
    #6
    mozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım ama politika merkezinizde gözüken herhangi bir sorun yok mu? Gerçekten sinir bozucu bir durum.
    Maalesef aynen cok sinir bozucu. Hiç bir ihtar yok



    Çözüm bulan yok mu
  • 17-12-2019, 14:23:27
    #7
    Reklam sınırlandırması vardı bende sonra yazı gitti ama hala sınırlandırma vardı kalkıyor artık diyordum ama tekrar mail ve yazı geldi sınırlanma uygulandı 2.5 hafta da oldu bunlar bende yeni hesap açıp oradan devam ediyorum 2 gündür sorun yok ama geceden bu yana genel bi sorun var adsenscilerde durum aynıymış
  • 17-12-2019, 14:51:51
    #8
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam sınırlandırması vardı bende sonra yazı gitti ama hala sınırlandırma vardı kalkıyor artık diyordum ama tekrar mail ve yazı geldi sınırlanma uygulandı 2.5 hafta da oldu bunlar bende yeni hesap açıp oradan devam ediyorum 2 gündür sorun yok ama geceden bu yana genel bi sorun var adsenscilerde durum aynıymış
    Sınırlandırma oldugunu nerden bakabilirim ki
  • 17-12-2019, 23:55:55
    #9
    Faruksvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınırlandırma oldugunu nerden bakabilirim ki
    admob girdiğinde mutlaka görürdün kırmızı bir şekilde yazıyor ana sayfada, politika merkezinde de yazar