İlginç bir durum
Hocam ama ilk 4-5 gün sorunsuz reklam çıktı. Daha sonra güncelleme ekledim yine gözüktü. Aradan bir gün geçti daha hiç çıkmadı, birde admob mesajlarıma cevap vermiyor. Destek de yok.
Tamam yanlış bir şey yok zaten ilk başta herkeste sorunsuz görünüyor, sonradan da kontrol programına giriyor, bekleyeceksin, admobla iletişime geçmen bir şey değiştirmiyor, 2-3 ay sürebiliyor yapabileceğin bir şey yok sistem otomatik. Admob'a yazman bir şey değiştirmez.