

Bugün abim admob hesabı açmıştı kendi gmailine benim orjinal admob hesabımda abim açtıktan sonra kapandı fakat Admoba girince Birden çok hesap diyor Gmaile gelen mesajda ise geçersiz tıklama diyor.
Benim bu hesabımın içinde 2000TL Kesinleşmiş ücret 600TL De kesinleşmemiş kazanç vardı ben bu hesabı nasıl açabilirim allah rızası için bi el atın lütfen 2000TLnin çöp olmasını
Abimin açtığı admob hesabını iptal ettim benim bu hesabı açma şansım nedir ?
Normalde bu mayısın 22sinde ödemeyi yapıcaktılar ödememi yine yaparlarmı ?