• 30-01-2013, 13:11:33
    #1
    merhaba arkadaÅŸlar.

    bilgisayarımda 3d max i çalıstıramadığım için elimdeki logoyu açamıyorum.
    rica etsem arkadaşımın birisi logoyu açıp bana png halinde yollayabilirmi?
    katalogcu iki tür doya yollamıs. biri .cdr diğeride jpg formatında. jpg formatındakinide siteye uygulayabileceğim şekilde yapmadığı için problem oldu.


    sadece logoyu programda açıp kaydedip yollamanız gerekiyor...
  • 30-01-2013, 13:20:35
    #2
    hocam *.cdr uzantı 3d max uzantısı mı Corel Draw uzantısımı? Corel de açmayı denermisiniz.
  • 30-01-2013, 13:24:33
    #3
    corel draw da yok..corel ve 3dmax i hiç kullanmadığım için bilemedim. uzantıyıda googleda aramıştım halbuki.. dalgınlık diz boyu..
  • 30-01-2013, 13:30:21
    #5
    çok teşekkür ederim kardeşim...