merhaba arkadaÅŸlar.
bilgisayarımda 3d max i çalıstıramadığım için elimdeki logoyu açamıyorum.
rica etsem arkadaşımın birisi logoyu açıp bana png halinde yollayabilirmi?
katalogcu iki tür doya yollamıs. biri .cdr diğeride jpg formatında. jpg formatındakinide siteye uygulayabileceğim şekilde yapmadığı için problem oldu.
sadece logoyu programda açıp kaydedip yollamanız gerekiyor...
Ufak Bir Yardım .cdr LOGO
4
●988