• 11-06-2010, 18:06:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kendi adıma yaptığım bir 3D yazı.



    Olumlu olumsuz tüm yorumlarını bekliyorum.
  • 11-06-2010, 19:44:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel Olmuş
  • 11-06-2010, 22:28:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Lady_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Olmuş
    Teşekkür ederim hocam.
  • 11-06-2010, 22:47:20
    #4
    Biraz daha belirgin olsaymış daha iyi olurmuş biraz da canlı olsun renk fazla kullan
  • 11-06-2010, 23:26:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha belirgin olsaymış daha iyi olurmuş biraz da canlı olsun renk fazla kullan
    Tamam dostum bir dahakine denerim
  • 17-06-2010, 00:18:58
    #6
    Arkadaşında dediği gibi daha belirgin olsaydı daha iyi olurdu.