3D Yazı tasarımım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3D Yazı tasarımım
5
●
1.294
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
3D Yazı tasarımım
11-06-2010, 18:06:24
#1
Srfcn
Üyeliği durduruldu
Kendi adıma yaptığım bir 3D yazı.
Olumlu olumsuz tüm yorumlarını bekliyorum.
11-06-2010, 19:44:18
#2
Lady_
Üyeliği durduruldu
Güzel Olmuş
11-06-2010, 22:28:27
#3
Srfcn
Üyeliği durduruldu
Lady_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel Olmuş
Teşekkür ederim hocam.
11-06-2010, 22:47:20
#4
beraterylmz
Biraz daha belirgin olsaymış daha iyi olurmuş biraz da canlı olsun renk fazla kullan
11-06-2010, 23:26:05
#5
Srfcn
Üyeliği durduruldu
SystemXL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz daha belirgin olsaymış daha iyi olurmuş biraz da canlı olsun renk fazla kullan
Tamam dostum bir dahakine denerim
17-06-2010, 00:18:58
#6
seo17
Arkadaşında dediği gibi daha belirgin olsaydı daha iyi olurdu.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler