Tek Katlı Villa Çalışmam
16
●3.355
- 30-09-2009, 10:20:00Omni kullanmak hiç aklıma gelmemişti, daha doğrusu Omni'nin ışık kuvvetinin düşürülebileceğini bilmiyordumALakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Çimler içinde bump yaptım ama, bump'ın mantığını tam kavrayamadım.Ayrıca çatıda iki tarafı farklı yönlerde yapmayı çözemedim.Ondan dolayı böyle olmuş.
Yorum için teşekkürler, bu benim daha ilk çalışmam.Max'i öğrenmeye başlayalı 1 hafta falan oldu.Bundan ayrı birde koltuk takımı denemiştim o kadar.Çoookk yeniyim yani.
Buda koltuk:[media]http://img39.imageshack.us/img39/9579/koltuktakmfinal.jpg[/media]
Tüm ev senin olsunSafak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Sana bide 3B anahtar çizerim gir gir çık.
Villa dememin sebebi Kayseri'de şehir dışına bunlardan 21 tane yapılması planlıyor.Babam projesini çizdi ve muteahhitliğini yapacaktı.Bende bu sene inşaat mühendisliğine başlayacam.3D Max'de öğreniyim dedim ilk olarakda bundan başladım.bilisimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanla gelişir, Photoshop'a ilk başladığımda amatördüm, şimdi 5 yıl olmuş çoğu şeyi öğrendim.Önemli olan insan içindeki isteği kaybetmesinescape16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deniyoruz...ozgursfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2009, 16:03:42
- 29-10-2009, 14:28:07Üyeliği durdurulduİnan bunu yapamayanlar da varkopux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O yüzden güzel olmuş derim...
kac aydır max calısıyorsun.
