• 30-09-2009, 10:00:46
    #10
    güzel çalışma ama dahada iyi olabilir.Tabi buda sana bağlı...
  • 30-09-2009, 10:15:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Güzel villa
  • 30-09-2009, 10:20:00
    #12
    ALakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zannedersem default render almıssın

    1- sun ısıgı guzel kullanılmıs fakat kapının oıldugu yere degerı dusuk bır omni olabılırdı zira kapı cok karanlıkta.
    2- çimler uzerınde bayagı bı calısman gerek.
    3- pencerelerın cok karanlık
    4- catının bır yuzu ıle bır yuzu bırbırını tutmuyor
    5- korkulukları duvardan baska bı renk yaparsan daha guzel olur.

    maxda bende yenıyım tahmınımce sen bendedde yenısın kac aydır max calısıyorsun.
    Omni kullanmak hiç aklıma gelmemişti, daha doğrusu Omni'nin ışık kuvvetinin düşürülebileceğini bilmiyordum .Çimler içinde bump yaptım ama, bump'ın mantığını tam kavrayamadım.Ayrıca çatıda iki tarafı farklı yönlerde yapmayı çözemedim.Ondan dolayı böyle olmuş.
    Yorum için teşekkürler, bu benim daha ilk çalışmam.Max'i öğrenmeye başlayalı 1 hafta falan oldu.Bundan ayrı birde koltuk takımı denemiştim o kadar.Çoookk yeniyim yani.

    Buda koltuk:[media]http://img39.imageshack.us/img39/9579/koltuktakmfinal.jpg[/media]


    Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi oda bana verirsin artık hoş olmuş
    Tüm ev senin olsun .Sana bide 3B anahtar çizerim gir gir çık.

    bilisimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecekondu olmuş bu benim bildigim villa en az 2katlı olur ve büyük olur..
    Villa dememin sebebi Kayseri'de şehir dışına bunlardan 21 tane yapılması planlıyor.Babam projesini çizdi ve muteahhitliğini yapacaktı.Bende bu sene inşaat mühendisliğine başlayacam.3D Max'de öğreniyim dedim ilk olarakda bundan başladım.

    escape16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedikleri gibi villa değilde köy evi olmuş
    3d her zaman zordur geliştirmeniz lazım
    Zamanla gelişir, Photoshop'a ilk başladığımda amatördüm, şimdi 5 yıl olmuş çoğu şeyi öğrendim.Önemli olan insan içindeki isteği kaybetmesin

    ozgursfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel çalışma ama dahada iyi olabilir.Tabi buda sana bağlı...
    Deniyoruz...
  • 30-09-2009, 11:02:28
    #13
    1 haftalık Max bilgisine göre bence güzel olmuş. Başarılar hocam
  • 09-10-2009, 15:47:24
    #14
    1 hafta ıcın gercekten ıyı olmus. zamanla daha ıyı olur
  • 09-10-2009, 15:51:20
    #15
    Villa derken anlamadım, güzel bir yayla veya köy evi olmuş, elinize sağlık.
  • 09-10-2009, 16:03:42
    #16
    Bu bir bağ evi olmuş ve bağ evlerinde olması gereken bir şömine ve verandada yada bahçede birde barbekü olaması gerekir. Bir baca göremedim bunuda mutlaka ekle.
    İlgili konuyu görünce link almadan edemedim.
  • 29-10-2009, 14:28:07
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kopux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en azından bir bilen el atsaydı
    İnan bunu yapamayanlar da var
    O yüzden güzel olmuş derim...