• 11-07-2025, 11:50:27
    #1
    Merhabalar dostlar ,

    Bugün itibariyle Anycubic kobra S1 Combo 3D Yazıcısı satın aldım. Bu programı ağırlıklı olarak Blender yazılımıyla kullanmayı düşünüyorum.

    Aramızda bu yazıcıya sahip olan ya da bu toplulukların genellikle takıldıkları yeri bilen var mı? Yazıcı konusunda maalesef teknik uzmanlığım yok , hem hobi hem çocuklarımla uğraşacağım vakit geçirebileceğim bir alan olduğu için bir şeyler üretmek istiyorum. Hazır STL dosyaları da sanırım oluyor , bu dosyaları ücretli / ücretsiz en iyi nerelerden temin edebiliriz ?

    Öneri / fikir gibi tüm paylaşımlara açığım.
  • 11-07-2025, 11:52:23
    #2
    Merhaba dostum profilimdeki wp den ulaşabilirsin
  • 11-07-2025, 11:53:11
    #3
    Konu takipçisiyim
  • 11-07-2025, 11:54:46
    #4
    Thingiverse
    3Dcults

    hazır stl dosyalarına buradan ulaşabilirsin.

    başka soru var ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
  • 11-07-2025, 23:42:35
    #5
    Bende Bambu Lab H2D cihazını almak istiyorum elinde olan veya tanıdığında olan sıfır veya ikinci el fark etmez satmak isteyen olursa hazır aliciyim.
  • 19-07-2025, 13:23:26
    #6
    Bambulab A1 Combo aldım. 1 aydır kullanıyorum. Gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. Tasarım programı ve filament önerileri varsa dikkate alırım.

    Bambulab kendi programında da dosyalar mevcut. Cults sayfasını da tercih ediyorum.

    Esun marka filamentleri kullanıyorum genelde. Poly de kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım bugüne kadar bu filamentler ile.
  • 19-07-2025, 20:10:04
    #7
    thesimps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bambulab A1 Combo aldım. 1 aydır kullanıyorum. Gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. Tasarım programı ve filament önerileri varsa dikkate alırım.

    Bambulab kendi programında da dosyalar mevcut. Cults sayfasını da tercih ediyorum.

    Esun marka filamentleri kullanıyorum genelde. Poly de kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım bugüne kadar bu filamentler ile.
    https://www.kartalotomasyon.com.tr/kategori/filamentler

    Firmasında yöneticiyim dostum. Filament ihtiyacın varsa alım yapabilirsin . Bayiliği yeni aldığım için çok uygun fiyatlarla yardımcı oluyorum
  • 29-07-2025, 13:25:23
    #8
    Bende de aynı cihaz var Anycubic Turkiye facebook grubundayız
  • 06-08-2025, 15:56:08
    #9
    Merhabalar,
    Öncelikle hayırlı olsun. Bende Halot ve Prusa kullanıcısıyım...

    İletilen sitelere ek olarak, printables'a da bakabilirsiniz.