Merhabalar dostlar ,
Bugün itibariyle Anycubic kobra S1 Combo 3D Yazıcısı satın aldım. Bu programı ağırlıklı olarak Blender yazılımıyla kullanmayı düşünüyorum.
Aramızda bu yazıcıya sahip olan ya da bu toplulukların genellikle takıldıkları yeri bilen var mı? Yazıcı konusunda maalesef teknik uzmanlığım yok , hem hobi hem çocuklarımla uğraşacağım vakit geçirebileceğim bir alan olduğu için bir şeyler üretmek istiyorum. Hazır STL dosyaları da sanırım oluyor , bu dosyaları ücretli / ücretsiz en iyi nerelerden temin edebiliriz ?
Öneri / fikir gibi tüm paylaşımlara açığım.