• 01-12-2022, 15:06:41
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Elimizde 3-4 adet çizim var bunlar Autocad e aktarılacak. Yardımcı olacak var mı?
  • 01-12-2022, 15:09:44
    #2
    Bilgileri Pm iletir misiniz hocam
  • 01-12-2022, 15:10:04
    #3
    Ne çizimidir mimari mi ?
  • 01-12-2022, 15:17:13
    #4
    PM atin çizimleri fiyat ve bilgi verelim.
  • 01-12-2022, 20:24:11
    #5
    pm den bilgi verir misiniz
  • 02-12-2022, 01:52:52
    #6
    pm'den iletişime geçildi
  • 23-12-2022, 19:23:49
    #7
    detaylı pm
  • 30-12-2022, 00:00:04
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlan hala aktifmi hocam?
  • 30-12-2022, 06:16:55
    #9
    pm den bilgi verdim hocam