Para önemli değil yeterki işini hakkıyla ben seviyesinde yapabilsin. Çünkü tek başıma bir yere kadar sebebi bir arabayı modellemek benim en az 2 AYIMI ALIYOR .Kaç kişi olursa kabul ediyorum
FİKİR AÇISINDAN İLGİLİ LİNK: https://www.r10.net/reklam-alimi-sat...yon-kitle.html
dff uzantısında profesyonel modellemeci arıyorum
2
●43
- 02-07-2021, 20:40:08Üyeliği durduruldu
- 02-07-2021, 23:05:00Üyeliği durdurulduMTA Oynamıyorum. Sıfırdan mta + vc tarzı oyun yapıyorumleaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle