• 02-07-2021, 20:40:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Para önemli değil yeterki işini hakkıyla ben seviyesinde yapabilsin. Çünkü tek başıma bir yere kadar sebebi bir arabayı modellemek benim en az 2 AYIMI ALIYOR .Kaç kişi olursa kabul ediyorum
    FİKİR AÇISINDAN İLGİLİ LİNK: https://www.r10.net/reklam-alimi-sat...yon-kitle.html
  • 02-07-2021, 20:50:47
    #2
    MTA'mı oynuyorsunuz?
  • 02-07-2021, 23:05:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MTA'mı oynuyorsunuz?
    MTA Oynamıyorum. Sıfırdan mta + vc tarzı oyun yapıyorum